مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1395 ساعت 12:202016-09-04سياسي

عضو مجمع محققین قم: بحث جایگزینی ظریف در بین روحانیون اصلاح طلب مطرح نیست


احتمال تایید نشدن روحانی از سوی شورای نگهبان بسیار کم است - عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تا آنجایی که از جلسات مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم خبر دارم در میان روحانیون اصلاح طلب بحث جایگزینی ظریف به جای روحانی مطرح نیست و رایزنی با ظریف صورت نگرفته و گزینه روحانیون اصلاح طلب آقای روحانی است.

حجت الاسلام محمدتقی فاضل میبدی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، درباره اینکه برخی روحانیون درحال رایزنی با محمد جواد ظریف برای حضور در انتخابات هستند،گفت: جایگزینی برای آقای روحانی مطرح نیست و نمی دانم بر چه اساسی این بحث مطرح شده و در جلساتی که برگزار می شود کسی چنین بحثی را مطرح نکرده است.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: گزینه اول اصلاح طلبان آقای روحانی است و هیچ گاه ظریف رقیب او در انتخابات نمی شود .

او افزود:ممکن است ظریف در صورتی که شورای نگهبان به گونه ای دیگر با روحانی برخورد کند بیاید و ثبت نام کند و جایگزین شود ، اما اینکه گزینه روحانیون اقای ظریف باشد چنین چیزی مطرح نیست.

فاضل میبدی گفت:تا آنجایی که از جلسات مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم خبر دارم در میان روحانیون اصلاح طلب حتی چنین بحثی مطرح نیست و رایزنی با ظریف صورت نگرفته و گزینه روحانیون اصلاح طلب آقای روحانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجمع محققین قم: بحث جایگزینی ظریف در بین روحانیون اصلاح طلب مطرح نیست

عضو مجمع محققین قم: بحث جایگزینی ظریف در بین روحانیون اصلاح طلب مطرح نیست