مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1395 ساعت 14:512016-09-07فرهنگي

بعد از 7 تمدید و نه اجرا سی هزار نقر کنسرت ناظری ها در تهران را تماشا کردند


کنسرت ناگفته حافظ و شهرام ناظری شب گذشته، بعد از 7 تمدید و نه اجرا، در فضای باز برج میلاد در تهران به کار خود پایان داد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی فارس، فضای باز برج میلاد، روز سه شنبه 16 شهریور ماه، میزبان آخرین اجرای ناظری ها و طرفداران ناگفته بود.

بنابر اعلام روابط عمومی موسسه آوای هنر، ناگفته در طول اجرای تهران میزبان 30000 نفر مخاطب بود که اتفاق بی سابقه و مهمی برای این نوع موسیقی در ایران است.

این کنسرت در حالی اجرای خود را به پایان رساند که حافظ ناظری از سفر و ضبط اثر جدیدش خبر داد و این طور آغاز کزد: متاسفانه هر آغازی پایانی دارد ولی این پایان برای من آغازی شگرف خواهد بود.

بی نظیر کمترین واژه ایست که می توانم در وصف چنین حضوری به کار ببرم.

ناظری ها دیشب از مردم، حضور و حمایتشان از موسیقی قدردانی کردند.

استاد شهرام ناظری در مراسم پایانی این سری از کنسرت ناگفته در تهران، از این کنسرت به عنوان یکی از اتفاقات بزرگ زندگی هنری شان یاد کردند.

چهره هایی مثل اصغر فرهادی، گلاب آدینه، آهو خردمند، چنگیز جلیلوند، بیژن امکانیان، دانیال حکیمی، شمس لنگرودی، پوران درخشنده، رویا نونهالی، مریلا زارعی، شهرام مکری، محمد صالح اعلا، حبیب رضایی، علیرضا شجاع نوری، همایون ارشادی، مصطفی زمانی، مسعود فروتن، عادل فردوسی پور، بهاره کیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از 7 تمدید و نه اجرا سی هزار نقر کنسرت ناظری ها در تهران را تماشا کردند

بعد از 7 تمدید و نه اجرا سی هزار نقر کنسرت ناظری ها در تهران را تماشا کردند