مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1395 ساعت 21:512016-09-10سياسي

برای کمک به زوج های جوان نیازمند طرح آینه شمعدون در زنجان اجرایی می شود


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از اجرای طرح آینه شمعدون برای کمک به ازدواج زوج های جوان نیازمند خبر داد.

- رضا حسنلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح ملی آینه شمعدون با هدف جذب کمک های مردمی برای تامین جهیزیه زوج های نیازمند در آستانه ازدواج و نیازمند کمیته امداد اجرایی می شود.

وی با اشاره اینکه در این طرح برنامه ریزی شده با مشارکت مردمی و مساعدت بین بخشی نهادهای حاکمیتی به70 هزار زوج جوان نیازمند کمک می شود، اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح برجسته سازی مسئله ازدواج و خانواده در کشور، ترویج گفتمان ازدواج آسان، ترویج گفتمان و فعالیت های اجتماعی و خیرخواهانه است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه هدف از اجرای طرح ملی آینه شمعدون کمک به زوج های جوان نیازمند برای آغاز زندگی مشترک است، افزود: نخستین جلسه هماهنگی طرح ملی آینه شمعدون در زنجان برگزار و هماهنگی های اولیه برای اجرای آن صورت گرفته است.

حسنلو با اشاره به اینکه اجرای طرح ملی آینه شمعدون یک نوع انسجام مردمی برای تهیه و تامین جهیزیه نوعروسان است، تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح حسنه از 3 میلیون تومان کمک در نظر گرفته شده برای هر نوعروس 2 میلیون تومان از سوی کمیته امدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کمک به زوج های جوان نیازمند طرح آینه شمعدون در زنجان اجرایی می شود

برای کمک به زوج های جوان نیازمند طرح آینه شمعدون در زنجان اجرایی می شود