مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1395 ساعت 11:512016-09-11دانش

رییس دانشگاه کوثر بجنورد خبر داد جذب 650 دانشجوی جدید خواهر در دانشگاه کوثر بجنورد


رییس دانشگاه کوثر بجنورد به عنوان دانشگاه تک جنسیتی شرق کشور از جذب 650 دانشجوی جدید خواهر در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بجنورد، محمدعلی رباط جزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه کوثر بجنورد دومین دانشگاه تک جنسیتی کشور بعد از دانشگاه الزهرا(س) تهران است، اظهار کرد: دانشگاه کوثر در سال 91 با جذب 200 دانشجو در هفت رشته تحصیلی کار خود را آغاز کرد.

وی با یادآوری اینکه در سال های اخیر این دانشگاه رشد خوبی داشته است، افزود: اکنون 15 رشته تحصیلی با حدود یک هزار دانشجو داریم و اولین گروه از دانشجویان این دانشگاه به تعداد 100 دانشجو فارغ التحصیلان شوند.

رییس دانشگاه کوثر بجنورد شمار اعضای هیأت علمی دانشگاه کوثر بجنورد را 51 نفر عنوان کرد و گفت: این اعضای هیأت علمی دانشگاه طی فرآیندی گزینش و جذب این دانشگاه شدند.

وی با یادآوری اینکه دانشگاه کوثر دارای 28 کارمند رسمی و 20 نیروی شرکتی است، ادامه داد: یکی از مشکلات این دانشگاه فضای آموزشی بوده که امیدواریم با اجرای پروژه دانشگاه در سایت ارکان این مشکل برطرف شود.

رباط جزی با تأکید بر اینکه رسالت این دانشگاه تربیت دانشجویان کارآفرین است، گفت: حدود نیمی از دانشجویان این دانشگاه غیربومی و از استان های مختلف کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه کوثر بجنورد خبر داد جذب 650 دانشجوی جدید خواهر در دانشگاه کوثر بجنورد

رییس دانشگاه کوثر بجنورد خبر داد جذب 650 دانشجوی جدید خواهر در دانشگاه کوثر بجنورد