مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1395 ساعت 15:312016-09-13بين الملل

ایندیپندنت: 60 درصد از دختران محصل انگلیس ، تجربه آزار و اذیت جنسی داشته اند


کمیته برابری و زنان محلس عوام بریتانیا خبر داد سال گذشته میلادی 60 درصد از دختران و زنان بین 13 تا 21 سال در مدارس و دانشگاه های این کشور هدف آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل ، معلمان و اساتید دانشگاه های انگلیس اجازه می دهند دختران محصل در مراکز آموزشی مورد تعرض و آزار و اذیت جنسی قرار بگیرند.

نمایندگان پارلمان بریتانیا امروز هشدار دادند که مشکل دختران محصل در مراکز آموزشی بریتانیا شوکه کننده است.

تحقیقات کمیته زنان و برابری مجلس عوام بریتانیا گزارش داد 59 درصد از دختران و زنان 13 تا21 ساله طی سال گذشته در انگلیس به نوعی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند یا هدف رفتارهای خشن در مراکز آموزشی بوده اند.

ماریا میلر رییس این کمیته گفت متاسفانه کار به جایی کشیده است که دختران و زنان انگلیسی آزار و اذیت جنسی و تعرض را بخشی از زندگی روزمره خود می دانند.

وی افزود در این شرایط معلمان مدارس و اساتید دانشگاه ها هم این مسایل را شوخی پنداشته و به استهزاء می گیرند و این خانواده ها هستند که تلاش می کنند حامی فرزندانشان باشند.

خانم میلر در ادامه ابراز تاسف کرد که در مدارس و دانشگاه ها، مسئولان اجازه می دهند دختران محصل مورد آزار و اذیت یا رفتارهای خشونت آمیز قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایندیپندنت: 60 درصد از دختران محصل انگلیس ، تجربه آزار و اذیت جنسی داشته اند

ایندیپندنت: 60 درصد از دختران محصل انگلیس ، تجربه آزار و اذیت جنسی داشته اند