مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1395 ساعت 06:202016-09-14بين الملل

انتشار یادداشت مهم ظریف در نیویورک تایمز


روزنامه نیویورک تایمز یادداشت وزیر امورخارجه کشورمان را در باره عربستان منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما؛ متن کامل یادداشت اقای ظریف به شرح زیر است:این روزها شرکتهای روابط عمومی و تبلیغاتی غرب که ابایی از دریافت دلارهای نفتی ندارند، فرصت بی سابقه ای برای رسیدن به درآمدهای هنگفت یافته اند.

جدیدترین پروژه تبلیغاتی آنها اینست که ما را متقاعد سازند که جبهه النصره، شاخه القاعده در سوریه، دیگر وجود ندارد و همانگونه که یکی از سخنگویان جبهه النصره در شبکه CNN، اعلام نموده است این گروهِ تغییر نام داده،از تروریستهای القاعده جدا شده و معتدل گشته است! این گونه تعصب و کوته فکری جاهلیت را بعنوان چشم انداز روشنی برای قرن 21 عرضه می دارند.

لیکن مشکل مشتریان ثروتمند این مؤسسات تبلیغاتی، که غالبا سعودیهایی هستند که جبهه النصره را حمایت گسترده مالی می کنند، اینست که اسناد موجود در خصوص سیاستهای ویرانگر آنان قابل اصلاح، دستکاری و حذف نیست.

چنانچه تاکنون ابهامی وجود داشت، صحنه های پخش شده از گردن زدن یک پسر بچه 12 ساله توسط این به اصطلاح معتدلین نمایش دلهره آوری از واقعیت موجود است.

از حمله تروریستی 11 سپتامبر سال 2001 تاکنون، وهابیت جنگ طلب چند بار تغییر چهره داده اما در ایدئولوژی و مشی بنیادی آن تغییری حاصل نشده – خواه این گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار یادداشت مهم ظریف در نیویورک تایمز

انتشار یادداشت مهم ظریف در نیویورک تایمز