مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1395 ساعت 21:452016-09-14ورزشي

راز موفقیت را باید از «ابراهیم رنجبر»، جانباز سرافراز ایرانی آموخت


تنها دو مداله کاروان پارالمپیک کشورمان قهرمانی است که خیلی پیشتر ردای قهرمانی بر تن کرده بود اما در عرصه ورزش، مدت های طولانی دستش از مدال پارالمپیکی کوتاه مانده بود؛ - از آنجا به بعد، کسب مدال های مختلف توسط این ورزشکار کشورمان نشان داد که ورزش تیر و کمان کشورمان چه جواهری یافته است.

قهرمانی ملی که مهیای مدال آوری در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن می شد و پیش از اعزام به آن مسابقات در گفت و گو با خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که بتواند با مدال پارالمپیک بازگردد.

اتفاقی که در لندن نیز برای وی رقم نخورد و صعود وی به مرحله نیمه نهایی با شکست با نتیجه نزدیک 6 بر 5 مقابل ورزشکار مالزیایی، متوقف شد و سرانجام یک باخت 7 بر 3 مقابل کماندار تایوانی، دست وی را از رسیدن به مدال برنز کوتاه کرد.

رویدادی تلخ که چه بسا برای هر ورزشکاری رخ می داد، مانع بزرگی در راه تمرینات آماده سازی برای مسابقات آتی می شد اما ابراهیم رنجبر اهل کوتاه آمدن نبود و نیست.

این را نتیجه مسابقات پارالمپیک ریو نشان می دهد؛ آنجا که می بینیم قهرمان ملی کشورمان موفق شده دو مدال ارزشمند کسب کرده و تنها دو مداله کاروان پارالمپیک کشورمان در ریو باشد.

یک نقره در مسابقات ریکرو میکس و یه برنز در مسابقه انفرادی که ارزشش طلایی است، چراکه تنها باخت ثبت شده در کارنامه رنجبر، شکست مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز موفقیت را باید از «ابراهیم رنجبر»، جانباز سرافراز ایرانی آموخت

راز موفقیت را باید از «ابراهیم رنجبر»، جانباز سرافراز ایرانی آموخت