مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1395 ساعت 21:402016-09-18ورزشي

پایان کار کاروان «منا» با 24 مدال


کاروان ورزشی کشورمان در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک موفق شد 24 مدال رنگارنگ کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ریو، پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک هم برای کاروان ورزشی کشورمان به پایان رسید و ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان موفق شدند در این دوره از بازی ها 24 مدال رنگارنگ کسب کنند.

تفکیک مدالی ورزشکاران کشورمان در بازی های پارالمپیک 2016 ریو 8 مدال طلا، 9 نقره و 7 برنز بود که پرافتخارترین ورزشکار کشورمان هم ساره جوانمردی در تیراندازی بود که موفق شد دو مدال طلا کسب کند.

ضمن اینکه این دوره از بازی ها یک اتفاق بسیار تلخ و ناگوار هم داشت که آن هم درگذشت بهمن گلبارنژاد، تنها نماینده دوچرخه سواری ایران بود که در این بازی ها دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد.

گلبارنژاد جزو رزمندگان و جانبازان 8 سال جنگ تحمیلی بود که با از دست دادن جام خود برای بالا بردن پرچم ایران و در راه موفقیت وطن شهید شد.

مدال های کاوران ایران در بازی های پارالمپیک 2016 ریو به شرح زیر است:طلا: ساره جوانمردی (2 طلا در تیراندازی)، مجید فرزین (وزنه برداری)، محمد خالوندی (پرتاب نیزه) و غلامرضا رحیمی (تیراندازی با کمان)، سیامند رحمان (وزنه برداری)، زهرا نعمتی (تیراندازی با کمان) و تیم والیبال نشستهنقره: سامان پاکباز &#


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار کاروان «منا» با 24 مدال

پایان کار کاروان «منا» با 24 مدال