مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1395 ساعت 15:552016-09-19ورزشي

طرح وزرات جوانان بزودی در مجلس شورای اسلامی


رییس مجمع نمایندگان استان همدان گفت میلیونها جوان در کشور نیازمند یک وزرات مستقل هستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، رییس مجمع نمایندگان استان همدان در اتاق فکر جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان این استان گفت : میلیون ها جوان در کشور نیازمند یک وزارت مستقل هستند چون ادغام سازمان های ورزش و جوانان کار اشتباه و غیر کارشناسی بود و به زودی طرح وزارت جوانان را در مجلس ارائه و در صورت موافقت نمایندگان مجلس به تصویب می رسانیم .

امیر خجسته با اشاره به اینکه امروز جوانان با مشکلات زیادی چون بیکاری و آسیب های اجتماعی روبرو هستند ، افزود : در بحث مفاسد اقتصادی با هیچ کس تعارف نداریم و از همه اهرم های نظارتی مجلس برای مبارزه با مفاسد اقتصادی استفاده می کنیم و نمونه آن جلوگیری از اختلاس میلیون ها تومان پول در بانک دی و زندانی کردن مدیر این بانک است .

وی همچنین گفت : طبق توافق با اهمدانستاندار قرار شد که از مدیران بومی و توانمند در سمت های مدیریتی استفاده شود و از جوانان و سمن ها می خواهیم که مطالبه گر باشند و در مسائل مهم استان حضور داشته باشند .

رسول منعم ، مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه گفت : حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان با همکاری سازمان های مردم نهاد هر هفته 2 تا 3 برنامه در سطح شهر اجرا می کند و در ارزیابی وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح وزرات جوانان بزودی در مجلس شورای اسلامی

طرح وزرات جوانان بزودی در مجلس شورای اسلامی