مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1395 ساعت 12:502016-09-23اقتصادي

پیشنهاد جدید توتال به ایران


با وجود پیشنهاد توتال فرانسه و دو شرکت خارجی، هنوز واگذاری قرارداد فاز 11 پارس جنوبی به هیچ کدام از شرکت های خارجی، قطعی و نهایی نشده است.

- :توتال برای مشارکت در فاز 11 پارس جنوبی پیشنهاد همکاری داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، معاون وزیر نفت با اشاره به پیشنهاد توتال فرانسه برای مشارکت در توسعه فاز 11 پارس جنوبی، گفت: علاوه بر توتال، دو شرکت خارجی دیگر هم برای مشارکت در این فاز گازی، اعلام آمادگی کرده اند.

علی کاردر با اشاره به پیشنهاد مشارکت شرکت توتال فرانسه در طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی، گفت: علاوه بر این شرکت فرانسوی، تاکنون دو شرکت دیگر خارجی هم برای مشارکت در این فاز گازی اعلام آمادگی کرده اند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اینکه پروژه های جدید نفت و گاز ایران در قالب برگزاری مناقصات بین المللی واگذار خواهند شد، تصریح کرد: با وجود پیشنهاد توتال فرانسه و دو شرکت خارجی، هنوز واگذاری قرارداد فاز 11 پارس جنوبی به هیچ کدام از شرکت های خارجی، قطعی و نهایی نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، به نظر می رسد در کنار توتال فرانسه، دو شرکت انی ایتالیا و هیوندایی کره جنوبی هم برای مشارکت فاز 11 به عنوان تنها فاز باقی مانده میدان مشترک گازی پارس جنوبی، اعلام آمادگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد جدید توتال به ایران

پیشنهاد جدید توتال به ایران