مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1395 ساعت 16:102016-09-24سياسي

دانش آموزان، آینده سازان ایران اسلامی هستند


دانش آموزان کارآفرینان، مدیران، مسئولان و آینده سازان کشور هستند که می توانند با استفاده از فرصت تحصیلی امروز، آینده شغلی خود و کشور را تضمین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در مراسم آغاز سال تحصیلی که با حضور حسنعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری، محمدزاده مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، ، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 و تنی چند از رؤسای ادارات شهرستان ری در هنرستان قدس شهرری برگزار شد اظهار داشت: معلمان با درک درست از شرایط کشور باوجود تمام مشکلات معیشتی، از تعلیم و تربیت آینده سازان کشور فروگذار نکرده اند.

هدایت الله جمالی پور ادامه داد: امروز کشور به واسطه داشتن معلمان خدمتگزار و دانش آموزان با استعداد جایگاه رفیعی در حوزه علم دارد و این امر باید استمرار داشته باشد تا درافق 1404 کسب رتبه اول در سطح منطقه از لحاظ توسعه علم و دانش محقق شود.

وی در ادامه به موقعیت علمی شهرستان ری در کشور پرداخت و گفت: این شهرستان به واسطه داشتن معلمان صبور و معتقد به ارزش های اسلامی و انقلابی توانسته است در عرصه های علمی و تربیت دانش آموزان انقلابی موفق ظاهر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان، آینده سازان ایران اسلامی هستند

دانش آموزان، آینده سازان ایران اسلامی هستند