مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 10:562016-10-01سياسي

امام جمعه خوی: ناجا برای حفاظت از ارزش های اسلامی گام برمی دارد


ناجا یکی از نهادهای موثری است که برای حفاظت از ارزش های اسلامی گام برمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری صبح امروز در نشستی با حضور فرماندهان انتظامی و هنگ مرزی که در خوی به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: ناجا برای حفاظت از ارزش های اسلامی گام برمی دارد که این موضوع یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب است.

وی در ادامه بر لزوم ایجاد هماهنگی بین سه بخش فرماندهی حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی، ادامه داد: یکی از ویژگی های برجسته نیروی انتظامی این موضوع است که زیر پرچم ولایت در حال خدمت رسانی است همچنین بخش عقیدتی و سیاسی را در بطن خود دارد.

این مسؤول با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی همچنین فرماندهان آن بر مواضع رهبری اشرافیت دارند، افزود: باید برای جامه عمل پوشاندن به منویات و رهنمودهای ایشان به صورت جدی گام بردارند و بسترهای لازم را در این زمینه به بهترین شکل فراهم آورند.

امام جمعه خوی در ادامه ضرورت حفظ اقتدار نیروی انتظامی را داشتن عزت در چشم مردم و برخورداری از روحیه خدمت، دقت و مراقبت در انجام وظایف قانونی، دفاع کردن از ارزش های اسلامی دانست و بیان داشت: این موارد از جمله مطالبات و مواضع ولی امر مسلمین در ارتباط با نیروی انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خوی: ناجا برای حفاظت از ارزش های اسلامی گام برمی دارد

امام جمعه خوی: ناجا برای حفاظت از ارزش های اسلامی گام برمی دارد