مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 20:552016-10-01سياسي

باید با زبان هنر، تصویر دروغین ایران هراسانه را کنار زد


باید با استفاده از زبان تاثیر گذار هنر که می توان با استفاده از آن عمق گفتگو و مدارا را درک کرد تصویر غیر واقعی و دروغین ایران هراسانه ای را که از کشورمان ارائه کرده اند کنار زد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صد اوسیما ، محمد جواد ظریف در مراسم رونمایی از کتاب "ابعاد ظریف مذاکرات " در فرهنگسرای نیاوران گفت: اگر بزرگ منشی ، استقامت ، فهم ، صبر و متانت مردم نبود حتما امکان رسیدن به هیچ دستاوردی در هیچ زمینه ای حتی هسته ای نبود .

وی شهدای هسته ای را برجسته ترین نماد استقامت مردم ایران دانست وافزود : فرهنگ ایثار و شهادت بود که کشورمان را نگه داشت .

ظریف در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر نیاز جامعه به نقد و گفتگو گفت: گفتگوی سالم ، شفاف و با احترام متقابل در جامعه ضروری است اعم از اینکه این گفتگوی سالم با زبان طنز یا به زبان نقد غیر طنز باشد .

وزیر امور خارجه گفت : البته برخی طنزها بسیار جدی ، دقیق و ژرف است و اگر در مطلبی که از طریق آن بیان می شود توان نقد کردن و پذیرش واقعیات را داشته باشیم می توانیم در جامعه ای که مبنای ارتباطش برادری و دوستی است به تعالی برسیم .

ظریف با اشاره به رسالت پیامبر اسلام (ص) در نزدیک کردن قلوب مومنین افزود: اگر چنین تصویری از جامعه آرمانی مبتنی بر رسالت پیامبر (ص) داشته وداریم زبان وحال و هوای ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با زبان هنر، تصویر دروغین ایران هراسانه را کنار زد

باید با زبان هنر، تصویر دروغین ایران هراسانه را کنار زد