مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1395 ساعت 15:402016-10-04سياسي

عملکرد بی نظیر شهرداری در ارائه گزارش تبصره های بودجه 94


نخستین بار است که شهرداری تهران گزارش بی نظیری از عملکرد بودجه سال 94 به ریز و به تفکیک تبصره های بودجه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، علیرضا دبیر در جریان ارائه گزارش از عملکرد شهرداری در تبصره های بودجه سال 94 در دویست نود و پنجمین جلسه شورا افزود: سال 94 سال آغاز واریز درآمدهای شهرداری تهران ، مناطق ، سازمان ها و شرکتها به خزانه ، به حسابهای درآمد شهرداری و مورد تایید شورا است.

وی افزود: بودجه سال 94 شهرداری 51 تبصره به پیوست دارد که در این جلسه گزارش عملکرد این تبصره ها درسال 94 به سمع اعضای شورا رسید.

دبیر در ادامه به مفادی از تبصره ها اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات خوبی که شهرداری در این سال اقدام به انجام آن کرده است ثبت مبادله موافقت نامه ها حتی به صورت هزینه ای به شیوه مکانیزه است که در سال 94 در ردیف تملک دارای های سرمایه ای و مالی حدود 2356فقره موافقت نامه مبادله شده و در ردیف هزینه ای نیز از 295 فقره مصوب تنها 44 موافقت نامه مبادله شده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به تبصره "حمایت از کتابخانه های عمومی شهر تهران" به هزینه کردهای شهرداری در این ردیف اعتباری پرداخت و افزود: در اجرای ماده ششم قانون تاسیس کتابخانه های عمومی کشور علاوه بر اعتباراتی که توسط شهرداری و موسسات وابسته هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بی نظیر شهرداری در ارائه گزارش تبصره های بودجه 94

عملکرد بی نظیر شهرداری در ارائه گزارش تبصره های بودجه 94