مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1395 ساعت 09:562016-10-05اقتصادي

تولید صادرات محور خودرو اولویت ماست


محمد رضا نعمت زاده در این دیدار با ابراز رضایت از روند فعالیت های شرکت ایکاپ گفت: برای تولید خودروهای جدید بر اساس قرارداد های اخیر با شرکت پژو سیتروئن شرایط مهیاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد رضا نعمت زاده در این دیدار با ابراز رضایت از روند فعالیت های شرکت ایکاپ گفت: برای تولید خودروهای جدید بر اساس قرارداد های اخیر با شرکت پژو سیتروئن شرایط مهیاست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همکاری با قطعه سازان داخلی، توجه به بازار صادرات و ارتقای آن و همچنین اجرای برنامه بر اساس زمان بندی تعیین شده را از ارکان مهم پیشرفت این همکاری برشمرد.

وی تسهیل روابط بانکی بین دو کشور را از الزامات این همکاری خواند و افزود: زمینه برای همکاری های بیشتر بانکی در طرف ایرانی وجود دارد و امیدواریم طرف فرانسوی هم موانع را برطرف کند.

محمد رضا نعمت زاده بر برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه صادرات، کیفیت، هزینه ، مدیریت پروژه و همکاری دانشگاه های دو کشور تاکید کرد.

مدیرعامل پژو سیتروئن نیز در این دیدار بر اجرای هماهنگ برنامه تولید با دو خودروساز داخلی ایران خودرو و سایپا تاکید و تصریح کرد: برای ایجاد هماهنگی بیشتر و تسهیل در اجرای این قراردادها از پیشنهادها و توصیه های طرف ایرانی استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید صادرات محور خودرو اولویت ماست

تولید صادرات محور خودرو اولویت ماست