مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1395 ساعت 01:112016-10-05ورزشي

با استقبال پرشور آملی ها فوتبالیست ملی پوش نایب قهرمان آسیا به زادگاهش بازگشت


الهیار صیادمنش فوتبالیست آملی عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که در مسابقات آسیایی نایب قهرمان شد، با استقبال مردم و ورزش دوستان به زادگاهش بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آمل، الهیار صیادمنش فوتبالیست آملی عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که در مسابقات آسیایی نایب قهرمان شد، چهارشنبه شب با استقبال مردم و ورزش دوستان به زادگاهش آمل بازگشت.

این فوتبالیست ارزشمند ایران اسلامی در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود.

الهیار صیادمنش افزود: تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در این دوره از مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشت ولی تنها در دیدار فینال نتوانست مقابل حریف به پیروزی برسد و نائب قهرمان شد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی جواز حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان را از آن خود کرد، یادآور شد: همه ملی پوشان در هند با تمام توان در زمین حاضر شدند و می خواهیم در جام جهانی نیز نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.

این نوجوانان باآتیه فوتبال کشورمان با قدردانی از مربیان و خانواده اش که همیشه یار و همراش بودند، تصریح کرد: ورزشکاران و همشهریانم همیشه به من لطف داشتند و از آنها صمیمانه قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با استقبال پرشور آملی ها فوتبالیست ملی پوش نایب قهرمان آسیا به زادگاهش بازگشت

با استقبال پرشور آملی ها فوتبالیست ملی پوش نایب قهرمان آسیا به زادگاهش بازگشت