مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1395 ساعت 18:512016-10-08اقتصادي

فارس خبر می دهد تحول مدیریتی در مازندران این بار در صنایع چوب و کاغذ


شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بار دیگر تحول مدیریتی را تجربه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان ساری، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بعد از آخرین تحول مدیریتی که در 10 دی ماه سال 88 داشت بار دیگر در دولت یازدهم در 18 مهر امسال تحول مدیریتی را تجربه می کند.

از سال 88 ابوالفضل روغنی گلپایگانی که تجربه مدیر عاملی شرکت ارج را به مازندران آورده بود به مدت هفت سال در بزرگ ترین واحد تولید کاغذ خاورمیانه فعالیت کرد.

حال با موافقت اعضای هیات مدیره و با حکم محمد پاریزی مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، محمد شیخ مونسی به عنوان مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران منصوب شد.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران مراسم تکریم از زحمات ابوالفضل روغنی گلپایگانی و معرفی مدیر عامل جدید این واحد تولیدی در استان را فردا یک شنبه 18 مهر ماه جاری در مجتمع صنایع چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگ ترین تولید کننده کاغذ در ایران و خاورمیانه با ظرفیت مجموعاً 175 هزار تن شامل 90 هزار تن کاغذ روزنامه و چاپ و تحریر و 85 هزار تن کاغذ فلوتینگ از سال 76 با 600 میلیون دلار سرمایه گذاری در مازندران فعالیت خود را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می دهد تحول مدیریتی در مازندران این بار در صنایع چوب و کاغذ

فارس خبر می دهد تحول مدیریتی در مازندران این بار در صنایع چوب و کاغذ