مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1395 ساعت 10:302016-10-09اقتصادي

توسعه تلفن ثابت برای مخابرات توجیه اقتصادی ندارد


رمضانعلی سبحانی فرد با انتقاد از عملکرد شرکت مخابرات بعد از خصوصی سازی اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران توجیه اقتصادی را در بخش تلفن ثابت نمی بیند.

- رمضانعلی سبحانی فرد در مصاحبه با مجله تحلیلی "صبح و گفت وگو" رادیو گفت و گو انتظار مردمی برای دریافت تلفن ثابت را بیش از یک میلیون تخمین زد و گفت: مردم در جایی امکان ثبت نام ندارند و افرادِ در نوبت نیز بیش از آمارهای ارائه شده هستند و در برخی شهرها درخواست ها بالاست ولی متاسفانه هیچگونه زیر ساختی برای خرید خط ثابت وجود ندارد.

وی در خصوص چرایی عدم پیشرفت ادامه داد: از زمانیکه شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شد، دچار چالش بزرگی شدیم و امروز در روستاها درخواست توسعه دارند ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاده و با توجه به خصوصی سازی، شرکت مخابرات ایران توجیه اقتصادی را در بخش تلفن ثابت نمی بیند.

سبحانی فرد خاطرنشان کرد: چون تلفن همراه درآمدزایی بیشتری داشته، مخابرات به این سمت حرکت کرده و به تلفن ثابت کمتر توجه شده است.

همچنین داود زارعیان، سخنگوی شرکت مخابرات در مصاحبه با "صبح و گفت وگو" با اشاره به آمار 30 میلیونی واگذاری تلفن ثابت، ساخت و ساز، تعمیرات شهری و پایین بودن تعرفه تلفن ثابت و گرانی سرمایه گذاری این بخش را موجب عدم توسعه تلفن ثابت در برخی قسمت ها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تلفن ثابت برای مخابرات توجیه اقتصادی ندارد

توسعه تلفن ثابت برای مخابرات توجیه اقتصادی ندارد