مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1395 ساعت 09:112016-10-18بين الملل

ترامپ دستکاری پرونده ایمیل های هیلاری کلینتون را مجرمانه دانست


دونالد ترامپ خواستار برکناری مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا شد که در جریان دستکاری پرونده ایمیل های هیلاری کلینتون نقش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو "به نقل از فاکس نیوز؛ "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در واکنش به انتشار مدارک جدیدی دال بر تبانی یک عضو ارشد وزارت خارجه این کشور با چند مامور سازمان اف بی آی درمورد دستکاری پروند ایمیل های "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: دستکاری و مخفی کردن بخشی از ایمیل های جنجالی کلینتون یک عمل مجرمانه بوده که رسوایی آن حتی از پرونده "واترگِیت" هم بدتر است.

مقام وزارت خارجه که ماموران زیردست خود را برای دستکاری در پرونده ایمیل های کلینتون تحت فشار قرار داده است باید برکنار شود.

ترامپ که در ویسکانسین برای هواداران خود سخنرانی می کرد ادامه داد: این بزرگترین سرکوب و مرگ عدالت در تاریخ کشور ما به حساب می آید.

به گفته ترامپ، اسنادی که روز دوشنبه منتشر شد نشان می دهد هیلاری کلینتون با اف بی آی، وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه در ارتباط بوده تا بدین ترتیب فعالیتهای جنایتکارانه اش را بپوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ دستکاری پرونده ایمیل های هیلاری کلینتون را مجرمانه دانست

ترامپ دستکاری پرونده ایمیل های هیلاری کلینتون را مجرمانه دانست