مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1395 ساعت 08:562016-10-19سياسي

جناب ظریف نشستن شما در کنار الجبیر طراحی امریکایی سعودیست....!


جناب اقای ظریف این عزتی که امروز دست شماست و با آن بر سر هر میز مذاکره ای می نشینید و برایتان فرقی ندارد که طرف مقابلاتان چه کسی است، راحت بدست نیامده! برادر بزرگوار اگر ان روزهای سخت نبرد نبودید، - حداقل چند عکس و فیلم از ان روزها و از لحظات شهادت ان دلاور مردان نگاه کنید، شاید انها در شما کمی تاثیر گذارد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یادداشت دانشجویی؛* عدم اهتمام به فرهنگ انقلابی مبارزه و جهاد در روحیه افراد مخصوصا مسئول ارشد وزارت خارجه کنونی باعث هدر رفت عزت و شرف دینی و ملی می گردد.

جناب اقای ظریف اگر یک روز در صحنه های جبهه حق علیه باطل حضور داشتید، این گونه با امریکا و دشمنان اسلام و انقلاب بر سر یک میز با لبخندهای ممتد نمی نشستید.

حداقل شاید در ان هنگام تصاویر جوان های به خاک و خون کشیده شده و جان دادن هم رزم هایش در جلوی چشمانتان به تصویر کشیده می شد و مانع لبخند به دشمنان اسلام می شدید!!!! اما دریغا که در این صحنه های دفاع از مملکت حضور نداشتید و متاسفانه حالا به عنوان مدافعین اسلام و ایران بر سر میز مذاکره می نشینید.

شاید این لبخندها به واسطه زحماتی است که امریکایی ها برای جنابعالیتان در مدت تحصیل و اقامت در امریکا چه قبل از جنگ و چه بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناب ظریف نشستن شما در کنار الجبیر طراحی امریکایی سعودیست....!

جناب ظریف نشستن شما در کنار الجبیر طراحی امریکایی سعودیست....!