مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1395 ساعت 13:212016-10-19سياسي

آیت الله مهدوی کنی را همانند چشمانم دوست داشتم


حقیر، آیت الله مهدوی کنی را همانند چشمانم دوست داشتم و به ایشان ارادت قلبی داشتم منتهی برای داشتن چنین علاقه ای نیاز و لزومی نبود که ایشان همانند من فکر کند و نظر من را تکرار کند اصلاً اینطوری نیست و نباید باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، دومین سالگرد رحلت مرحوم آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس فقید مجلس خبرگان رهبری فرصت مناسبی بود تا درباره برخی اختلاف نظرها درباره مصادیق سیاسی میان آن مرحوم با آیت الله مصباح یزدی هم صحبت شود؛ مسئله ای که حداکثر توان توسط رسانه ها و تحلیل گران طرف مقابل برای بزرگنمایی آن به کارگیری شد تا از دل آن یک دوقطبی بین بزرگان وفادار به امام و رهبری پدیدار شود: دوقطبی مصباح-مهدوی.

انتخابات مجلس 90 و انتخابات ریاست جمهوری سال 92، بهانه ای بود که یک اختلاف نظر معمولی بین آیت الله مصباح یزدی و آیت لله مهدوی کنی درباره مصادیق گزینه های اصلح، به سوژه رسانه های ضدانقلاب خارجی و برخی مخالفین داخلی تبدیل شود.

این رسانه ها یک اختلاف روش بین 2 فقیه برجسته را شکاف بزرگ در جبهه انقلابیون توصیف می کردند.

برخی ها می گفتند این همان قالب کردن آرزو به جای خبر است.

اما پاسخ آیت الله مصباح یزدی به ادعای مطروحه درباره آنچه اختلاف او با آیت الله مهدوی کنی توصیف می شد، چیست؟ برای رسیدن به این پاسخ با سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مهدوی کنی را همانند چشمانم دوست داشتم

آیت الله مهدوی کنی را همانند چشمانم دوست داشتم