مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 12:212016-10-24سياسي

همزمان با سراسر کشور انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس کوهبنان برگزار شد


همزمان با سراسر کشور انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس در شهرستان کوهبنان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کوهبنان، همزمان با سراسر کشور صبح امروز انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس کوهبنان با حضور جمعی از مسؤولان، دبیران و دانش آموزان شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سید محمد رضا حسینی مدیر آموزش و پرورش کوهبنان اظهار داشت: یکی از مهم ترین اهداف تعلیم و تربیت، اجتماعی ساختن دانش آموزان یعنی آماده کردن آنان برای شرکت فعال و سازنده در زندگی اجتماعی، کسب آگاهی نسبت به حقوق اجتماعی خود و بهره برداری صحیح از آن و احترام به حقوق دیگران و همکاری با سایر افراد جامعه است.

وی ابراز داشت: یکی از شیوه های گرایش دانش آموزان به فعالیت ها و تصمیم گیری های اجتماعی، مشارکت آنان در گروه ها و شورا های متشکل از همسالان در مدارس است که این مهم در قالب شوراهای دانش آموزی شکل می گیرد.

حسینی تصریح کرد: دانش آموزان علاقمند در شوراهای دانش آموزی با نام نویسی در مدارس و انجام تبلیغات لازم با معرفی بیشتر و ارائه نظرات و پیشنهادات ، خود را در معرض انتخاب دانش آموزان مدرسه قرار می دهند.

وی افزود: البته در کنار انتخاب اعضای شورای دانش آموزی مدارس کمیته هایی نماز ، قرآن ، فرهنگی و هنری ، علمی و آموزشی ، سیاسی و اجتماعی ، تربیت بدنی و بهداشت ، مشاوره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با سراسر کشور انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس کوهبنان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس کوهبنان برگزار شد