مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 22:102016-10-24بين الملل

واکنش ایران به اهدای جایزه «چتم هاوس »


سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اهدای جایزه از سوی اندیشکده بین المللی «چتم هاوس» به وزیر خارجه ایران در ارتباط با فعالیت های وی جهت حل پرونده هسته ای کشور در سال 2015 تاکید کرد : - سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اهدای جایزه از سوی اندیشکده بین المللی چتم هاوس به وزیر خارجه ایران در ارتباط با فعالیت های وی جهت حل پرونده هسته ای کشور در سال 2015 تاکید کرد : اقای ظریف معتقد هستند که این جایزه متعلق به ملت ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، اندیشکده بین المللی چتم هاوس جایزه امسال خود را به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران و جان کری، همتای آمریکایی وی اهدا کرد.

جایزه چتم هاوس هرساله به فرد، افراد یا سازمان هایی داده می شود که از دیدگاه این موسسه، مهم ترین تأثیر را در پیشبرد روابط بین المللی در یک سال گذشته داشته باشند.

بهرام قاسمی در پاسخ به خبرنگار ایسنا در مورد اهدای این جایزه از سوی این اندیشکده به وزیر خارجه ایران گفت: همان طور که مطلع هستید چتم هاوس یک اندیشکده شناخته شده اروپایی در سطح جهان است و امسال جایزه خود را به صورت مشترک به خاطر مذاکرات هسته ای و توافق برجام به آقایان ظریف و کری اهدا کرده است.

این دیپلمات ارشد ایران در پاسخ به این سوال که آیا وزیر امور خارجه برای دریافت این جایزه به لندن سفر خواهد کرد، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به اهدای جایزه «چتم هاوس »

واکنش ایران به اهدای جایزه «چتم هاوس »