مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1395 ساعت 14:062016-10-29سياسي

با اکثریت آرا علی خرم دوست رییس هیأت اسکی اردبیل شد


در مجع انتخاباتی هیأت اسکی استان اردبیل علی خرم دوست با کسب 13 رأی از 15 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیأت اسکی استان اردبیل معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت اسکی استان اردبیل که با تاخیر بیش از یک ساعته در سالن اجتماعات رضازاده اردبیل برگزار شد دو کاندیدا علی خرم دوست و فرزاد عبدی برای عهده داری مسؤولیت ریاست هیأت اسکی استان اردبیل برنامه های خود را ارائه کردند که در نهایت اعضای مجمع که رییس فدراسیون اسکی نیز حضور پیدا کرده بود با 13 رای به علی خرم دوست اعتماد کرده و چهار سال مسؤولیت هیأت اسکی استان اردبیل را به او سپردند.

رییس هیأت اسکی استان اردبیل با بیان اینکه برنامه های مختلفی را در بخش های شناسایی استعدادها، توانمندسازی مدارس اسکی و برگزاری رویدادهای داخلی، ملی و بین المللی را به عنوان اولویت در دستور کار قرار داده است، گفت: تلاش خواهیم کرد تا در دوره مسؤولیت بتوانیم کارنامه قابل قبولی را در رشته اسکی از خود به یادگار بگذاریم.

علی خرم دوست با بیان اینکه استان اردبیل ظرفیت خوبی را هم در اسکی روی چمن و هم اسکی روی برف دارد، ادامه داد: ما در دو منطقه متفاوت در فندقلوی نمین برای اسکی روی چمن و در دامنه های سبلان به ویژه آلوارس توان خوبی برای ایجاد پیست بین المللی اسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اکثریت آرا علی خرم دوست رییس هیأت اسکی اردبیل شد

با اکثریت آرا علی خرم دوست رییس هیأت اسکی اردبیل شد