مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1395 ساعت 15:552016-10-29سياسي

مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دادگستری سبزوار


آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان سبزوار با حضور رییس کل دادگستری خراسان رضوی در این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما"، رییس کل دادگستری خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه وظیفه یک مدیر در درون سازمان حفظ منابع انسانی است، اظهار کرد: اگر بر روی نیروی انسانی نظارت های لازم صورت نگیرد مدیران به عنوان مقصر اصلی تلقی می شوند بنابر این مسؤولان ادارات و نهادها باید افراد ضعیف را به خوبی تربیت کنند تا آن ها هم به نقطه تعادل برسند.

حجت الاسلام علی مظفری با تأکید بر اهمیت توجه مدیران استانی به انتصابات، افزود: در هر نهادی نیروی انسانی عملکرد مناسبی نداشته باشد باید تذکر داده شود بنابراین اگر با تذکر هم فرد نتوانست خود را مطابق با سیاست های کاری قرار دهد باید برخورد جدی صورت گیرد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برای تربیت افراد هزینه زیادی پرداخت کرده است، بیان کرد: تربیت صحیح نیروهای زیردست سبب تولید مدیران کارآمد و پرانرژی می شود ولی متأسفانه برخی از مدیران نسبت به قوانین حوزه کاری آگاهی های لازم را ندارند.

در این مراسم سید محمدحسینی به عنوان رییس دادگستری شهرستان سبزوار معرفی شد و حسین اردمه و محمد غلامی نیز به عنوان دادستان و رییس دادگاه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دادگستری سبزوار

مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دادگستری سبزوار