مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1395 ساعت 00:252016-10-29ورزشي

11کار احمقانه از ستاره های سرشناس فوتبال خارج از مستطیل سبز


فوتبالیست ها با وجود محبوبیت، مشهور بودن و امنیتشان از لحاظ مالی بعضی مواقع کارهایی انجام می دهند که از نظر مردم عادی احمقانه به نظر می رسد.

- فوتبالیست ها با وجود شهرتشان بعضی مواقع کارهایی انجام می دهند که عجیب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی،فوتبالیست ها در زمین فوتبال باهوش هستند، اما در خارج از زیاد زمین معلوم نیست.

فوتبالیست ها شهرت و اعتبارشان را از عملکرد خود در زمین فوتبال بدست می آورند، اما میزان محبوبیت آن ها بستگی به نقاط مثبت و منفی ایشان دارد.

هر سخنی که فوتبالیست ها بر زبان می آورند و یا هر کاری که انجام می دهند علیه یا به نفع آنان استفاده خواهد شد به خصوص که آن حرف یا کار بحث برانگیز باشد.

فوتبالیست ها از این امر آگاه هستند و تلاش می کنند با احتیاط گام بردارند.

ولی گاهی اوقات ماجرا آنطور که می خواهند پیش نمی رود و خبرنگاران یا عکاسان آماده هستند تا از هر اشتباهی که در هر لحظه مرتکب می شوند عکس و خبر تهیه کنند، و دیگر مهم نیست چه بازیکنی این اشتباه را مرتکب شده باشد.

در این گزارش به احمقانه ترین کارهایی که فوتبالیست ها در خارج از زمین فوتبال انجام داده اند می پردازیم: 11- امتحان رانندگی "چارلز زوبیا"چارلز زوبیا فوتبالیست فرانسوی در حرکت دادن توپ با قدرت، خوب است، اما هنگامیکه کار به راندن خودرو در جاده می رسد، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11کار احمقانه از ستاره های سرشناس فوتبال خارج از مستطیل سبز

11کار احمقانه از ستاره های سرشناس فوتبال خارج از مستطیل سبز