مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1395 ساعت 09:112016-11-06سياسي

اگر رأی نیاوردید باز هم فتنه و آشوب می کنید؟!


سخنان هاشمی درباره رأی تضمین شده روحانی در انتخابات 96، فضاسازی منفی و نوعی عملیات روانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هاشمی رفسنجانی اخیرا در مصاحبه با یک روزنامه اصلاح طلب گفت: رأی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تضمین شده است.

روزنامه جوان با اشاره به این اظهارات نوشت: هاشمی در عین حال در جواب سوالی دیگر و در مورد پایگاه رأی فردی دیگر اذعان می کند که چون خودم افکارسنجی روشنی برای این کار ندارم، نمی توانم نظر قطعی بدهم.

مشخص نیست آیا او فقط برای آرای روحانی افکارسنجی دارد یا در مورد او هم افکارسنجی ندارد و صرفا علاقه قلبی اش را به جای تحلیل بیان می کند.

اگر قرار باشد به سبک و سیاق و منش هاشمی و یارانش عمل کنیم، گزاره های افکارسنجی و پیش بینی تحلیلی انتخابات 96 را باید این سخنان که به صراحت از یقینی بودن ریاست جمهوری مجدد حسن روحانی می گوید، کنار بگذاریم و فریاد مهندسی انتخابات را سر دهیم.

سال هاست پیش بینی نتیجه انتخابات را مهندسی انتخابات می نامند.

یک پیش بینی انتخاباتی که درست درمی آید، حمل بر اطلاع می کنند و می گویند خودشان انتخاب کرده بودند و برای همین هم می دانستند چه کسی قرار است اسمش از صندوق رأی دربیاید! اصرار بر رأی آوری یک نفر و ذهنیت سازی برای طرفداران او در این زمینه، سبقه خوبی در این کشور ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر رأی نیاوردید باز هم فتنه و آشوب می کنید؟!

اگر رأی نیاوردید باز هم فتنه و آشوب می کنید؟!