مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1395 ساعت 11:562016-11-07اجتماعي

«جریمه ریالی سربازی» احتمالا متوقف می شود


سخنگو و معاون اجتماعی ناجا آخرین تدابیر و تمهیدات ناجا برای برگزاری راهپیمایی اربعین را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری خود که در مقر مرکزی ناجا برگزار شد، درباره اقدامات پلیس برای اربعین اظهارکرد: قرارگاه های اربعین در پایانه های مرزی شلمچه، چزابه و مهران فعال شدند و پایش تصویری در جاده ها و معابر انجام می شود و عوامل امنیتی و انتظامی تمام تلاش خود را می کنند تا سفرها ایمن باشد.

وی از صدور یک میلیون و 200 هزار گذرنامه در 50 رو گذشته خبر داد و گفت: همچنین شاهد افزایش 200 درصدی خروج از کشور در یک ماهه گذشته از پایانه های هوایی و زمینی بودیم.

وی با بیان اینکه شرط خروج از کشور داشتن گذرنامه معتبر و ویزای معتبر عراق است، گفت: دفاتر پلیس + 10 تا ساعت 20:00 فعالیت خود را افزایش داده اند.

منتظرالمهدی درباره آن دسته از زائرانی که ممکن است گذرنامه و مدارک خود را در کشور عراق گم کنند گفت: این دسته از افراد می توانند به دفاتری که به همین منظور در شهرهای بصره، کاظمین، نجف و کربلا مستقر شده مراجعه کنند.

سخنگوی ناجا در بخش دیگری از سخنانش از ممنوعیت شماره گذاری چندین نوع از وسایل نقلیه از ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: خودروهای سنگین و نیمه سنگین دیزلی شهری دیگر شماره گذاری نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جریمه ریالی سربازی» احتمالا متوقف می شود

«جریمه ریالی سربازی» احتمالا متوقف می شود