مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1395 ساعت 14:062016-11-07سياسي

معاون پارلمانی دولت خبر داد نرخ تورم 8 درصدی در دولت تدبیر/ توسعه متوقف نشود


معاون پارلمانی دولت با اشاره به اینکه در سطح مناطق استانی با وجود منابع و پتانسیل ها باید توسعه متوقف نشود، گفت: نرخ تورم کشور در دولت تدبیر از بالای 40 درصد به هشت درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه، حسین علی امیری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استانداری کرمانشاه، اظهار داشت: جلسه امروز را نقطه عطفی در ارتباط با توسعه استان کرمانشاه با مساعدت مدیران استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی می دانیم.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر از اوایل سال 92 مسؤولیت امور را به عهده گرفت، تصریح کرد: توقع های عمومی از دولت باید منطبق با واقعیت های کشور باشد و با توجه به شرایط کلان برنامه ریزی کنیم.

امیری یادآور شد: در سطح مناطق استانی با وجود منابع و ظرفیت ها باید توسعه متوقف نشود.

معاون پارلمانی دولت گفت: در اواخر سال 91 و اوایل سال 92 در عرصه های مختلف با مشکلات متعددی مواجه بودیم و در شرایط اقتصادی تورم بازار با نابسامانی اداره می شد و قدرت خرید مردم کم بود.

این مسؤول تاکید کرد: در اوایل سال 91 شرایط اقتصادی کشور ناپایدار و در وضعیت ناثبات قرار داشت و اوضاع هم قابل پیش بینی نبود.

وی با اشاره به بدعهدی های کشور آمریکا، گفت: مسئله برجام با تدابیر دولت و مقام معظم رهبری در شرایط خوبی برای گشایش های اقتصادی پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی دولت خبر داد نرخ تورم 8 درصدی در دولت تدبیر/ توسعه متوقف نشود

معاون پارلمانی دولت خبر داد نرخ تورم 8 درصدی در دولت تدبیر/ توسعه متوقف نشود