مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1395 ساعت 15:352016-11-07سياسي

برگزاری همایش کانون های وکلای دادگستری؛ 19 و 20 آبان


رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) گفت : بیست و هفتمین همایش کانون های وکلای دادگستری در 19 و 20 آبان ماه در استان البرز به میزبانی کانون البرز برگزار می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ، بهمن کشاورز در نشست خبری به بیست و هفتمین همایش کانون های وکلای دادگستری اشاره کرد و افزود : این نشست همزمان با بررسی لایحه جامع وکالت در مجلس شورای اسلامی است که حدود 10 سال است که به اشکال گوناگون مساله لایحه جامع وکالت مطرح بوده و افت و خیزهای بسیاری داشته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مجلس شورای اسلامی همواره در جهت حفظ استقلال کانون وکلا قدم برداشته است گفت : در تحلیل نهایی، مجلس شورای اسلامی همواره اصولی را که باید در امر قانونگذاری در خصوص وکالت رعایت شود مدنظر داشته است.

کشاورز افزود: ما از نخستین امضاکنندگان اعلامیه جهانی حقوق بشر هستیم و میثاق حقوق مدنی و سیاسی در سال 1354 به تصویب پارلمان وقت ایران رسیده است که اکنون این میثاق اعتبار قوانین داخلی ما را دارد.

وی ادامه داد : همچنین قانون اساسی ایران جزو قوانین اساسی است که بحث حق دفاع در آن تصویب شده است که مطابق این قانون مردم باید در همه دادگاه ها حق دفاع داشته باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش کانون های وکلای دادگستری؛ 19 و 20 آبان

برگزاری همایش کانون های وکلای دادگستری؛ 19 و 20 آبان