مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1395 ساعت 16:512016-11-07سياسي

معاون پارلمانی رییس جمهور: تفریح ممدوح مورد تاکید مدیریت مدرن است


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه تفریح ممدوح مورد تاکید مدیریت مدرن است، گفت: احداث پارک سراب قنبر شهر کرمانشاه در بهبود مسائل زیست محیطی موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه حسین علی امیری عصر امروز در آیین کلنگ زنی پارک سراب شهر کرمانشاه اظهار داشت: شاهد کلنگ زنی یک مجموعه بزرگ تفریحی در شهر کرمانشاه هستیم و این شهر با احساس مسؤولیت شهردار و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه زنده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در اسلام تفریح نامشروع و خلاف نداریم، اما تفریح ممدوح و مشروع ضروری و مورد تاکید است که در مدیریت مدرن این موضوع مورد تاکید قرار دارد.

امیری پایین آمدن کارآیی، آشفتگی، بی حوصلگی و درست انجام ندادن کارها را نتیجه نپرداختن فرد به ضرورت تفریح عنوان کرد و افزود: تفریح سالم با فطرت آدمی منطبق است و اجرای پارکی همچون سراب قنبر بسیار خوب و ضروری است.

وی با تاکید بر خدمت به مردم و اینکه راه عبادت خداوند از میان مردم می گذرد، خاطرنشان کرد: باید با حوصله و روی گشاده به مردم خدمت کرد و مردم کرمانشاه با داشتن پیشینه پرافتخار سزاوار بهره مندی از خدمت مناسب مسؤولان هستند.

وی با اشاره به نقش احداث پارک سراب قنبر شهر کرمانشاه در مسائل زیست محیطی و جلوگیری از ورود ریزگردها و تاثیر آن در کاهش بار ترافیکی و وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی رییس جمهور: تفریح ممدوح مورد تاکید مدیریت مدرن است

معاون پارلمانی رییس جمهور: تفریح ممدوح مورد تاکید مدیریت مدرن است