مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1395 ساعت 17:562016-11-08سياسي

در طول این سی سال آمریکا جرئت نکرده بود از اموال بلوکه شده چیزی بردارد


در طول این سی سال آمریکا جرئت نکرده بود از اموال بلوکه شده چیزی بردارد اما به برکت این دولت از این اموال هم برداشت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید حمید روحانی در ویژه برنامه زیر پوست انقلاب که عصر امروز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد؛ با اشاره به اینکه اسلام از زمان ظهور دچار فتنه شد، گفت: کسانی در دوران پیامبر به هر نحوی با اسلام مقابله می کردند و زمانی که با قدرت زور و فشار نتوانستند اسلام را از بین ببرند فتنه را در جهان اسلام گسترش دادند.

در دوران حضرت علی(ع) هم با راه انداختن جنگ جمل و صفین و نهروان فتنه های ننگین را دنبال کردند.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه گران از آغاز نهضت اما خمینی(ره) سعی داشتند ایشان را از حرکت بازدارند، افزود: نخستین زمزمه ای که بعد از آغاز نهضت امام در سال 42 آغاز شد این بود که اگر به مبارزه ادامه دهیم حوزه آسیب می بیند.

وقتی به فیضیه حمله شد و طلاب را به خاک و خون کشیدند فتنه گران به صحنه آمدند و گفتند وقتی می بینیم که اگر اعتراض کنیم ما را می کشند باید تقیه کنیم.

بعد از 15 خرداد زمزمه کردند جواب خون های ریخته شده را چه کسی می دهد؟ در مرحله ای که امام خطر اسراییل و آمریکا را گوش زد می کردند، فتنه گران گفتند کفار یکپارچه اند و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در طول این سی سال آمریکا جرئت نکرده بود از اموال بلوکه شده چیزی بردارد

در طول این سی سال آمریکا جرئت نکرده بود از اموال بلوکه شده چیزی بردارد