مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1395 ساعت 15:362016-11-09سياسي

نائب رییس کمیسیون قضایی مجلس خواستار شد ضرورت وحدت و انسجام در جامعه قضایی کشور


نائب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در میان جامعه قضایی کشور وحدت و انسجام حکم فرما باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج، بیست و هفتمین همایش اتحادیه سراسری کانون وکلای کشور بعد از ظهر امروز به میزبانی استان البرز برگزار شد، یحیی کمالی پور طی سخنانی اظهار داشت: جامعه قضایی در هر کشوری جدا و به صورت جزیره ای نیست و باید همه با هم و به صورت منسجم کار کنند تا عدالت در جامعه حاکم باشد.

وی افزود: بنابراین اختلاف نظرها میان وکلا و قضات به سود ما نیست و باید به این نکته توجه داشته باشیم که هم وکلا و هم قضات تنها به دنبال عدالت هستند و در حقیقت در یک مسیر و یک راستا حرکت می کنند.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از نیازهای اصلی امروز ما ایجاد وحدت و انسجام در میان جامعه قضایی و به ویژه وکلا و قضات است و متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم انسجام و وحدت میان قاضی و وکیل ایجاد کنیم.

کمالی پور گفت: نباید میان نقش و اثرگذاری کار وکیل و قاضی تفاوتی قائل شد، چراکه وکلا و قضات هر دو برای اجرای عدالت و رسیدن حق به حق دار تلاش می کنند و این تلاش ها ارزشمند است.

وی بیان داشت: باید پیش از ارائه و بررسی لایحه جامع وکالت در مجلس، سد بی اعتمادی بین وکلا و قضات و به طور کلی جامعه قضایی کشور شکسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نائب رییس کمیسیون قضایی مجلس خواستار شد ضرورت وحدت و انسجام در جامعه قضایی کشور

نائب رییس کمیسیون قضایی مجلس خواستار شد ضرورت وحدت و انسجام در جامعه قضایی کشور