مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1395 ساعت 14:352016-11-13اقتصادي

افزایش وام مسکن مهر پردیس سرعت تکمیل واحدها را بیشتر می کند


معاون شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد : افزایش وام مسکن مهر پردیس از 30 به 40 میلیون تومان به تکمیل و واگذاری سریعتر کمک خواهد کرد.

- ؛ حبیب الله طاهرخانی در مصاحبه با رادیو اقتصاد اظهار داشت: تقریباً افزایش این وام قطعی است و فشار به متقاضیان را در زمینه آورده های نقدی کم خواهد کرد.

عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و معین ویژه شهر جدید پردیس تغییر رویکرد از افتتاح واحدهای مسکونی فاقد خدمات در شهرهای جدید به افتتاح محله را امری بسیار ضروری دانست و گفت: در حقیقت بهره برداری از واحدهای مسکونی فاقد خدمات مهمترین مشکل سایت های مسکن مهر در کشور به شمار می رود.

وی افزود: پیمانکاران ما مشغول فعالیت هستند و اگر این مبلغ جدید هم تزریق شود این واحدها با سرعت بیشتری آماده و واگذار خواهد شد.

طاهرخانی گفت: مسکن مهر پردیس دیرتر از بقیه شهرهای جدید شروع شد و عمده هزینه های آن در بخش آماده سازی و تأسیسات زیربنایی و روبنایی است و همه تلاش ما این است که واحدها را به صورت محله به محله و با همه امکانات زیربنایی تحویل دهیم.

وی افزود: حدود 45 هزار واحد در مرحله سفت کاری و نازک کاری است و در صورت آماده شدن امکانات زیربنایی می توانیم در آینده ای نزدیک این واحدها را به متقاضیان واگذار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش وام مسکن مهر پردیس سرعت تکمیل واحدها را بیشتر می کند

افزایش وام مسکن مهر پردیس سرعت تکمیل واحدها را بیشتر می کند