مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1395 ساعت 11:352016-11-15فناوري

زائران به تعرفه های سیم کارت های ایرانی و عراقی توجه کنند


با توجه به فضای رقابتی میان اپراتورهای ایرانی و عراقی و تعرفه های متفاوت ارائه شده، توصیه ای برای استفاده از سیم کارت های ایرانی و عراقی نداریم.

- محمد جواد آذری جهرمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاری خبرگزاری صداوسیما" افزود: بر اساس تفاهمی که میان ایران و عراق صورت گرفت، از بامداد روز یکشنبه هفته جاری تعرفه مکالمه میان دو کشور کاهش یافت و به دقیقه ای 550 تومان رسید.

وی با اشاره به اعلام و اعمال این نرخ برای ایام اربعین تصریح کرد: این نرخ مربوط به ارتباطات میان دو کشور است اما در مقوله رومینگ تعرفه ای علاوه بر تعرفه بین الملل وجود دارد که اپراتور میزبان اعلام کننده نرخ آن است.

رییس شرکت ارتباطات زیر ساخت افزود: این تعرفه معمولاً یک دقیقه است و اپراتورهای میزان از مشترکان رومینگ شده دریافت می کنند که در عراق اپراتورهای عراق علاوه بر نرخ مکالمات بین الملل، تعرفه یک دقیقه مکالمه عراق به عراق هم پایه مکالمه از زائران ایرانی با عنوان هزینه شارژ یا charging MT دریافت می کنند.

وی گفت: ظاهراً اپراتورهای عراقی این هزینه شارژ را دقیقه ای 140 تومان در نظر گرفته که به نرخ تعرفه 550 تومان مکالمه بین الملل اضافه می شود و درحالتی که یک موبایل ایرانی در عراق رومینگ شده و فعال باشد، نرخ تماس 690 تومان محاسبه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران به تعرفه های سیم کارت های ایرانی و عراقی توجه کنند

زائران به تعرفه های سیم کارت های ایرانی و عراقی توجه کنند