مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1395 ساعت 10:362016-11-16سياسي

برپایی موکب فرهنگی در ایام اربعین توسط بسیج دانشجویی پردیس دانشگاه فرهنگیان ایلام


مسئول بسیج دانشجویی شهید مدرس دانشگاه فرهنگیان ایلام گفت: در آستانه ایام اربعین، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس و امام صادق(ع)استان ایلام با همکاری دانشگاه اقدام به برپایی موکب فرهنگی در شهر ایلام می کند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید سید حسین دانشگر، مسئول بسیج دانشجویی شهید مدرس دانشگاه فرهنگیان ایلام گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مدرس ایلام و پردیس امام صادق(ع) با همکاری دانشگاه در ایام اربعین جهت ارائه خدمات فرهمنگی به زائران حسینی اقدام به برپایی موکب فرهنگی در مسیر میدان قران ایلام می کند.

وی افزود: این موکب تنها موکب دانشجویی در ایلام است که به زائران خدمات فرهنگی از قبیل پخش اذان و برپایی نمازجماعت، پخش مداحی با محوریت اربعین و شهدای مدافع حرم و سخنرانی رهبری در ایام اربعین، راهنمای زائر، پاسخگویی به سوالات شرعی و .

در غرفه های واقع در میدان قرآن ایلام، ارائه می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی شهید مدرس دانشگاه فرهنگیان ایلام گفت: دانشجویان بسیجی علاوه بر غرفه های فرهنگی در اسکان و پذیرایی زائران اربعین نیز فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه موکب فرهنگی با همکاری بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان استان برپا می شود، گفت: این موکب از 28 آبان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب فرهنگی در ایام اربعین توسط بسیج دانشجویی پردیس دانشگاه فرهنگیان ایلام

برپایی موکب فرهنگی در ایام اربعین توسط بسیج دانشجویی پردیس دانشگاه فرهنگیان ایلام