مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1395 ساعت 21:262016-11-17سياسي

رییس مجلس ونزوئلا: دولت علاقه مند به مذاکره نیست


«هنری راموس آیوپ»رییس مجلس ونزوئلا روزپنجشنبه تهدید کرد درصورتی که دولت گام های خاصی را در راستای توافق های شنبه گذشته بر ندارد، اعتراضات خود را از سرخواهند گرفت.

- هنری راموس آیوپ رییس مجلس ونزوئلا روزپنجشنبه تهدید کرد درصورتی که دولت گام های خاصی را در راستای توافق های شنبه گذشته بر ندارد، اعتراضات خود را از سرخواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، به نقل ازخبرگزاری اروپاپرس، راموس آیوپ از حزب مخالف دولت هشدار داد اگر تا پایان هفته جاری میلادی نتیجه این توافق را نبیند، اعتراضات را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: مخالفان دولت به توافق ها و تفاهم ها عمل کردند اما دولت به آنها عمل نکرده است و به همین دلیل ما دلایلی را برای توضیح به واتیکان(میانجی مذاکرات) که مقابل یک دولت یاغی هستیم، داریم .

راموس آیوپ دولت نیکلاس مادورو را به ادامه اقدامات تحریک آمیز به رغم آتش بس توافق شده بین دو طرف متهم کرده و اطمینان داد که دولت علاقه مند به مذاکره نیست زیرا آن کسی که باید کوتاه بیاید مادورو و دولتش است.

شنبه گذشته پس از دو روزمذاکرات، چندین موافقت نامه با اهمیت سیاسی از جمله برگزاری انتخابات محلی در ایالت آمازون، احترام به استقلال مجلس ملی ، انتصاب دو مدیر جدید شورای ملی انتخاباتی و آزادی بازداشت شدگان بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس ونزوئلا: دولت علاقه مند به مذاکره نیست

رییس مجلس ونزوئلا: دولت علاقه مند به مذاکره نیست