مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1395 ساعت 21:562016-11-17فناوري

چینی ها گوشی هوشمند همیشه در دسترس ساختند


فضای یانز (IANS) چین از موبایلی رونمایی کرد که مناسب برای مکالمات اضطراری در موقعیت های اضطراری و مکان های دورافتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، شرکت هوا- فضای یانز نخستین تلفن همراه هوشمند ماهواره ای خود را که قابلیت ارتباط با ماهواره پیشرفته ارتباطی جدید این کشور را دارد به خبرنگاران معرفی کرد.

در معرفی قابلیت های این گوشی هوشمند نوشته شده است که این گوشی علاوه بر بهره مندی از پوشش ماهواره ای، قابلیت استفاده از شبکه ی اپراتورهای زمینی (3G , 4G , LTE) را نیز دارد که این امکان به دلخواه کاربران تعیین می گردد.

همچنین کاربران با استفاده از این گوشی هوشمند ماهواره می توانند مانند گوشی های عادی از خدمات پیام کوتاه ، مکالمه تصویری و اینترنت استفاده نمایند.

درخبرهای آمده است که پیش تر شرکت سی آ اس سی ماهواره TT-1 (تیان تونگ) را روی مدار خط استوا در ارتفاع 35000 کیلومتری از سطح زمین قرار داده و این گوشی هوشمند می تواند از پوشش این ماهواره عظیم مخابراتی بهره مند شود.

این گوشی موبایل کاربردهای فراوان دارد از آن جمله که می تواند برای مکالمات اضطراری زمین شناسان میدانی یا کارگرانی که در نواحی دور افتاده کار می کنند و یا موقعیت هایی که شبکه ای مخابراتی زمینی با اختلال روبرو می شوند، مورد استفاده واقع گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چینی ها گوشی هوشمند همیشه در دسترس ساختند

چینی ها گوشی هوشمند همیشه در دسترس ساختند