مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1395 ساعت 16:102016-11-19فناوري

توضیح زیرساخت درباره نرخ مکالمه زائران


به دلیل وجود برخی ابهامات در خصوص نرخ مکالمات زائران اربعین در کشور عراق، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت درمورد نحوه محاسبه استفاده از ابزارهای ارتباطی در این ایام توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، برغم آنکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعرفه تماس با کشور عراق در ایام اربعین حسینی از 23 آبان ماه تا سوم آذرماه را به نصف قیمت کاهش داد و هر دقیقه مکالمه برای زائران را 550 تومان اعلام کرد، زائران اربعین حسینی که در کشور عراق به سر می برند، مدعی شده اند که این نرخ برای آنها محاسبه نمی شود و تعرفه ارتباطات در این کشور متفاوت از آن چیزی است که پیش از این وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرده اند.

اسماعیل رادکانی عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص رفع ابهام از تعرفه های ارتباطی در کشور عراق در این ایام اظهار داشت: مطابق با مذاکرات صورت گرفته میان ایران و عراق، نرخ تماس از ایران با اپراتورهای عراقی در این ایام دقیقه ای 550 تومان شده است.

وی گفت: ارسال پیامک در شبکه اپراتورهای عراقی رایگان شده است و نرخ 550 تومان به ازای هر دقیقه برای تماس های از ایران به مقصد اپراتورهای عراقی اعمال می شود و موردی مبنی بر گران تر بودن این نرخ ها مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح زیرساخت درباره نرخ مکالمه زائران

توضیح زیرساخت درباره نرخ مکالمه زائران