مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1395 ساعت 00:562016-11-20سياسي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 30آبان


ممکن است اصلاح طلبان گزینه های دیگری به جز روحانی برای انتخابات معرفی کنند و اصولگرایان هنوز به گزینه مشخصی برای کاندیداتوری نرسیده اند؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار عضو فراکسیون امید مجلس گفت: فعلا گزینه ما آقای دکتر روحانی است چرا که عملکرد وی در سیاست داخلی و خارجی قابل قبول بوده و توقعات و انتظارات نیز شاید در ید قدرت ایشان نبوده اما ممکن است وقتی وارد مصادیق شویم گزینه های دیگری نیز مطرح شود.

انتخابات سال 96 انتخاباتی پرشور و رقابتی خواهد بود/ اصولگرایان هنوز به گزینه مشخصی برای کاندیداتوری نرسیده اند" رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم گفت: هنوز اصولگرایان برای انتخابات سال 96 به کاندیدای مشخصی نرسیده اند.

دستور وزیر کشور برای بررسی علت لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد/ نامه رحمانی فضلی به آملی لاریجانی" وزیر کشور در دستوری به معاون سیاسی وزارت کشور خواستار تشکیل هیاتی به منظور بررسی علت لغو سخنرانی نائب رییس مجلس شورای اسلامی در مشهد شد.

فاتحه شرکت های ایرانی را در IPC باید خواند/ وزارت نفت در سپردن کار، داخلی ها را مانند توتال و CNPC ببیند" یک فعال خصوصی ساخت دکل های نفتی گفت: ما پول نمی خواهیم، فقط همانگونه که به توتال و CNPC و شرکت های شبه دولتی بدون مناقصه و با تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 30آبان

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 30آبان