مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1395 ساعت 11:562016-11-21سياسي

فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی برنامه ریزی کرد


همزمان با تداوم انتقادات از فیس بوک به علت انتشار اخبار جعلی در این شبکه اجتماعی، مارک زاکربرگ از برنامه های جدید خود برای مقابله با این مشکل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس" به نقل از تک کرانچ، برخی کاربران پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری را ناشی از انتشار اخبار کذب در فیس بوک به نفع وی و به ضرر هیلاری کلینتون می دانند.

امری که با تکذیب مارک زاکربرگ مواجه شده است.

او مدعی است کمتر از یک درصد از کل پست های فیس بوک را این نوع اخبار جعلی تشکیل می دهند ولی برخی رسانه ها با انتشار مطالب متعددی در این زمینه در این زمینه اغراق کرده اند.

وی در مطلبی که در این زمینه در فضای مجازی منتشر کرده مدعی شده فیس بوک در زمینه برخورد با انتشار اخبار جعلی پیشرفت هایی داشته ولی باید کارهای بیشتری انجام دهد.

زاکربرگ افزوده که از سیستم های پیشرفته تر هوش مصنوعی برای شناسایی اخبار دروغین استفاده خواهد شد، سیستم گزارش دهی این امر توسط کاربران ساده تر می شود و در مورد این نوع مطالب پیام های هشداردهنده ای اضافه خواهند شد.

فیس بوک همچنین هشدار داده که سایت های منتشرکننده اخبار جعلی امکان استفاده و مشارکت در برنامه تبلیغاتی این شرکت را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی برنامه ریزی کرد

فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی برنامه ریزی کرد