مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1395 ساعت 16:412016-11-23اقتصادي

ساعت های تقلبی از کدام کشور به ایران وارد می شود؟


یک مقام مسئول با انتقاد از عملکرد گمرک و وزارت صنعت در واردات ساعت های تقلبی به بازار، گفت: ساعت های تقلبی با دو تا 3 برابر قیمت به فروش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا خانلو در نشستی خبری با اشاره به تعرفه 4 درصدی ورود ساعت به کشور، گفت: با توجه به این تعرفه، مشکل قاچاق کالا در این صنف وجود ندارد و تمامی ساعت های مُچی، دیواری و موتور ساعت به صورت قانونی با مجوز وزارت صنعت و از طریق گمرک وارد کشور می شوند.

وی با انتقاد از عملکرد گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت در ارائه مجوز برای ورود ساعت های تقلبی به بازار، افزود: موضوع عرضه ساعت های تقلبی، برندهای بزرگ را هم به مخاطره انداخته است؛ زیرا وجهه این فروشگاهها هم از بین می رود.

نایب رییس اتحادیه صنف ساعت تهران با انتقاد از ثبت سفارش ورود کالاهای تقلبی به کشور، اظهار داشت: وقتی یک برند بزرگ، ساعت های اصل به کشور وارد می کند، معلوم نیست که چرا وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز واردات نوع تقلبی آن را می دهد.

تمام ساعت های تقلبی موجود در بازار دارای برگه سبز است و به صورت قانونی و از گمرک وارد کشور می شود.

خانلو با تاکید بر اینکه عرضه ساعت های تقلبی برای فروشندگان بسیار سودآورتر از عرضه کالای اصل است، گفت: یک واحد صنفی که ساعت با برند اصلی عرضه می کند، اجازه فروش آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت های تقلبی از کدام کشور به ایران وارد می شود؟

ساعت های تقلبی از کدام کشور به ایران وارد می شود؟