مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1395 ساعت 11:262016-11-26ورزشي

در سال 95 انجام شد کسب مقام نخست کشوری فناوری توسط نخبه بسیجی خراسان جنوبی


مخترع، نخبه بسیجی و کارشناس ارشد تکنولوژی گفت: در زمینه خلاقیت و فناوری درسال 95 مقام اول را کسب کردم و همچنین در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) موفق به کسب رتبه اول استانی و کشوری ازبین 116 هزار نفر شدم.

- کسب مقام نخست کشوری فناوری توسط نخبه بسیجی خراسان جنوبی مخترع، نخبه بسیجی و کارشناس ارشد تکنولوژی گفت: در زمینه خلاقیت و فناوری درسال 95 مقام اول را کسب کردم و همچنین در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) موفق به کسب رتبه اول استانی و کشوری ازبین 116 هزار نفر شدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسین نیک کار ضمن اشاره به عضویت خود در باشگاه پژوهشگران جوان اظهار کرد: دارای دو اختراع در زمینه پزشکی و چندین مقاله در حوزه ورزشی است.

وی با بیان اینکه سعی کردم تا اختراعاتی که دارم در جهت رفع نیازهای جامعه باشد، افزود: در مباحث نظامی و دفاعی طرح کمربند هوشمند کنترل علایم حیاتی بدن را ارائه دادم که در مناطق عملیاتی و کاهش تلفات کاربرد دارد و همچنین در حوزه پزشکی و درمان بیماری سرطان طرحی را مطرح کردم.

مخترع بسیجی با اشاره به انتخابش به عنوان مخترع نمونه در زمینه خلاقیت و فناوری درسال 95 و کسب مقام اول بهترین اختراع گفت: از جمله جشنواره هایی که شرکت کردم جشنواره حضرت علی اکبر(ع) بود که موفق به کسب رتبه اول استانی شد و در سطح کشوری از بین 116 هزار ایده اختراع من ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال 95 انجام شد کسب مقام نخست کشوری فناوری توسط نخبه بسیجی خراسان جنوبی

در سال 95 انجام شد کسب مقام نخست کشوری فناوری توسط نخبه بسیجی خراسان جنوبی