مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1395 ساعت 11:452016-11-26سياسي

خرم: چرا اصولگرایان نباید از پیروزی ترامپ بر هیلاری خوشحال باشند؟


درحال حاضر عمده کسانی را که ترامپ آنها را به عنوان وزیر، سفیر و وکیل انتخاب می کند، کسانی هستند که علیه جمهوری اسلامی ایران موضع گرفته و ضد ایران محسوب می شوند.

- نماینده پیشین ایران در دفتر اروپایی سازمان ملل با تاکید بر اینکه کابینه "دونالد ترامپ" از بین کسانی در حال انتخاب است که عمدتا مواضع ضد ایرانی دارند و برخی از آنها در نشست های منافقین هم حاضر بوده اند، گفت: اگرچه از فرصت ایجاد شده در دوره اوباما برای همکاری استفاده نشد، اما دو دلیل وجود دارد که فعلا ایران و آمریکا تقابلی با هم نداشته باشند.

علی خرم در گفت و گو با خبرنگار "تابناک" در مورد سیاست های آمریکا در قبال ایران با توجه به روی کارآمدن ترامپ و کابینه ای که او عمدتا از بین افراد تندرو و ضد جمهوری اسلامی در حال انتخاب است، اظهار کرد: جمهوری خواهان نسبت به دموکرات ها به طور کلی در قبال ایران سخت گیرترند.

هرچند برخی در ایران خوشحالند که وقتی جمهوری خواهان روی کار بیایند دیگر از حربه توسل به موضوع حقوق بشر علیه ایران بهره نمی گیرند، اما آنها به دیگر موضوعات متوسل خواهند شد.

بخش تندرویی از جمهوری خواهان روی کار امده اند که ضد ایران هستندوی افزود: این بخش از جمهوری خواهانی که در آمریکا قدرت را در دست گرفته اند و در حال قدرت گرفتن هستند گروهی موسوم به "تی پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم: چرا اصولگرایان نباید از پیروزی ترامپ بر هیلاری خوشحال باشند؟

خرم: چرا اصولگرایان نباید از پیروزی ترامپ بر هیلاری خوشحال باشند؟