مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1395 ساعت 12:212016-11-26حوادث

پلیس راه گیلان با کمین زنی انجام می دهد جریمه سنگین در سر گردنه حیران


پلیس راه گیلان در سر گردنه حیران به شکل عجیبی اقدام به جریمه کردن رانندگان می کند که این کار اسباب ناخرسندی آنها را فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، خودرو گشت پلیس راه استان گیلان این روزها با استقرار در ابتدای گردنه حیران نزدیک به تونل، با کمین در نقاطی از این جاده که فاقد خط کشی مناسب بوده و یا خط کشی آن تحت تاثیر نمک پاشی های زمستانی پاک شده و یا بسیار نامحسوس برای رانندگان است، خودروهای عبوری از این مسیر را در دامی از پیش طراحی شده گرفتار می کنند و بی هیچ ملاحظه ای رانندگان عمدتا اردبیلی را با صدور جریمه های سنگین نقره داغ می کنند.

ماجرای اقدام اخیر پلیس راه استان گیلان برای جریمه رانندگان اردبیلی در ابتدای گردنه حیران طبق شواهد و تصاویر موجود مصداق بارز کمین و بهانه گیری است تا اقدامی برای اعمال قانون! فرزاد تقی زاده، خبرنگاری است که روز جمعه 5 آذرماه شخصا در محل حاضر بوده، وی در این خصوص با ارائه تصاویر مستند از محل مورد اشاره، به خبرنگار فارس گفت: سوء استفاده ناجوانمردانه پلیس راه گیلان از عدم وجود خط کشی در این مسیر و ثبت بی امان جریمه های سنگین و نمره منفی صرفا! برای خودروهای با پلاک ایران91 کاملا مشهود بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راه گیلان با کمین زنی انجام می دهد جریمه سنگین در سر گردنه حیران

پلیس راه گیلان با کمین زنی انجام می دهد جریمه سنگین در سر گردنه حیران