موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1395 ساعت 17:002016-11-26سياسي

اعطای هفتمین جایزه علیمحمدی به رساله های برتر دکتری فیزیک


پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران به رساله های برتر دکتری فیزیک که از سال 90 در داخل کشور تهیه شده باشد «جایزه علیمحمدی» اعطا می کند.

- " پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران به رساله های برتر دکتری فیزیک که از سال 90 در داخل کشور تهیه شده باشد جایزه علیمحمدی اعطا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه دانش های بنیادی؛ این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید مسعود علیمحمدی استاد فقید دانشگاه تهران و اولین دانش آموخته دکتری فیزیکِ داخل کشور، از جمله نقش مؤثرش در زیرساخت علمی پژوهشگاه دانش های بنیادی و تلاش های وی برای برپایی تحصیلات تکمیلی در ایران به نام وی نامگذاری شده است.

این جایزه در سال1396 به رساله های دکتری برگزیده که در طی سال های 1393 تا 1395 مرحله دفاع را گذرانده باشند، اعطا خواهد شد.

برای ورود به مرحله داوری، لازم است کارهای پژوهشی انجام شده در دوره دکتری و رساله حاصل از آن، به تشخیصِ استاد راهنمای رساله دکتری و حداقل دو عضو هیئت علمی دیگر که در مرتبه استادیار به بالاتر هستند به عنوان ممتاز شناخته شده باشد.

متقاضیان لازم است مدارک و مستندات را تا تاریخ 30 بهمن در قسمت فرم ثبت نام به نشانی ipm.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای هفتمین جایزه علیمحمدی به رساله های برتر دکتری فیزیک

اعطای هفتمین جایزه علیمحمدی به رساله های برتر دکتری فیزیک