مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1395 ساعت 14:312016-11-29اجتماعي

شهردار منطقه 3 قم مطرح کرد کاشت بیش از 4 هزار اصله درخت و درختچه در منطقه 3 قم


شهردار منطقه 3 قم از کاشت بیش از 4 هزار اصله درخت در این منطقه در 6 ماه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رضا پوریافر با بیان اینکه این منطقه یکی از مناطق قدیمی قم بوده که در بخش های مختلف نیازمند توسعه عرصه های سبز است، گفت: عموماً شهر قم از نظر فضاهای سبز و تفریحی فقیر بوده و در همین راستا شهرداری پروژه ای ویژه را در دستور کار قرار داده است تا بتواند کمبودهای شهر قم در حوزه فضای سبز را رفع کند.

شهردار منطقه 3 قم با اشاره به اجرای پروژه نهضت درختکاری در شهر قم افزود: علاوه بر درختکاری در مناطق مختلف از جمله فضاهای خالی بوستان ها، احداث فضای سبز جدید و درختکاری در رفیوژ خیابان ها و پیاده روها نیز در دستور کار مناطق است.

پوریافر به کاشت 4 هزار و 815 اصله درخت از ابتدای سال تاکنون در این منطقه اشاره کرد و گفت: این آمار شامل درختکاری در فضای خالی بوستان ها، در پارک های جدید و در رفیوژ و فضاهای خالی پیاده روها است.

وی با بیان اینکه همچنین در قالب پروژه های عرصه سبز جدید منطقه اولویت با کاشت درختان است، خاطرنشان کرد: اقدامات مرتبط با توسعه فضای سبز در فصل گرم سال متوقف شده بود اما از این پس دوباره این پروژه از سر گرفته شده و تا پایان سال اقدامات ویژه ای را در این زمینه انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منطقه 3 قم مطرح کرد کاشت بیش از 4 هزار اصله درخت و درختچه در منطقه 3 قم

شهردار منطقه 3 قم مطرح کرد کاشت بیش از 4 هزار اصله درخت و درختچه در منطقه 3 قم