مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1395 ساعت 08:562016-12-03اقتصادي

افزایش اسمی بودجه عمرانی برای شکست رکود اقتصادی


رییس جمهور مدعی شد 60 هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی 320 هزار میلیارد تومانی سال 96 را به بخش عمرانی تخصیص خواهد داد، به نظر می رسد افزایش اسمی بودجه عمرانی روشی است تا از این محل به سود سایر بخش ها استفاده صورت گیرد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جوان درباره لایحه بودجه 96 گزارش داده است: در حالی که تنها 23 درصد از بودجه عمرانی در شش ماهه اول 95 تخصیص یافته و کسری بودجه 40 هزار میلیاردی برای سال جاری پیش بینی شده است، رییس جمهور مدعی شد 60 هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی 320 هزار میلیارد تومانی سال 96 را به بخش عمرانی تخصیص خواهد داد، به نظر می رسد افزایش اسمی بودجه عمرانی روشی است تا از این محل به سود سایر بخش ها استفاده صورت گیرد.

گفتنی است بودجه کل کشور در سال 95 با افزایشی حدود 15 درصد نسبت به سال قبل حدود 978 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد، منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی های سرمایه ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه ها و تملک دارایی های سرمایه ای و مالی 335 هزار میلیارد تومان است که این رقم نسبت به قانون بودجه سال 94 حدود 22/2 درصد افزایش یافته است.

منابع عمومی سال 95 اما (که مهم ترین بخش بودجه دولت و مبنای قضاوت درباره انبساط یا انقباض بودجه است) بالغ بر 294 هزار میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اسمی بودجه عمرانی برای شکست رکود اقتصادی

افزایش اسمی بودجه عمرانی برای شکست رکود اقتصادی