مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1395 ساعت 20:402016-12-03اجتماعي

اختلاف آماری جدی بر سر آلایندگی موتورسیکلت ها


اختلاف جدی میان رییس انجمن صنعت موتورسیکلت و رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران بر سر میزان آلایندگی موتورسیکلت ها، تعداد و ممنوعیت شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری جای تامل دارد.

- محمد حقانی رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با حضور در گفتگوی 18:30 شبکه خبر با رد آمارهای اعلام شده از سوی رییس انجمن صنعت موتورسیکلت مبنی بر میزان آلایندگی موتورسیکلت های کاربراتوری و تعداد موتورسیکلت هایی که در زمستان تردد می کنند گفت: سالانه 30میلیارد دلار هزینه بابت آلودگی هوا خسارت می دهیم در صورتی که موتورسیکلت های کاربراتوری 25 درصد آلایندگی در منابع متحرک را ایجاد می کنند.

حقانی افزود: مقرر بود از ابتدای مهر ماه امسال شماره گذاری موتورسیکلت کاربراتوری صورت نگیرد اما متاسفانه اصرارها بر این است که این زمان تا پایان اسفند ماه امسال تمدید شود.

در مصوبه به طور مشخص آمده است شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری از 95/7/1 دیگر انجام نخواهد شد ولی همچنان شاهد شماره گذاری این موتورسیکلت ها هستیم.

حقانی از دلایل مخالفت خود برای تمدید شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری افزود: تعداد موتورسیکلت ها در سال 90 حدود یک میلیون بوده است و در حال حاضر تعداد آنها به بیش از 2 میلیون موتورسیکلت در پایتخت رسیده است که 96 درصد از این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف آماری جدی بر سر آلایندگی موتورسیکلت ها

اختلاف آماری جدی بر سر آلایندگی موتورسیکلت ها