مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1395 ساعت 22:262016-12-03اقتصادي

پروژه یاران خدا با هدف تأمین آتیه کودکان آرزومند کلید خورد


پروژه ای عظیم، هدفمند و خداپسندانه در جهت تامین آتیه کودکان آرزومند با نام "یاران خدا" کلید خورد .

این طرح تا روز نیکوکاری و با همراهی جمع کثیری از خیرین نیکوکار، - چهره های برجسته و مفاخر عرصه های مختلف ادامه خواهد یافت.

هدف اجرای این پروژه  ساماندهی کمک های خیرین برای تضمین آتیه کلیه کودکان آرزومند کشور، ازطریق پوشش های بیمه ای مطمئن می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شرکت، این کمپین تا 14 اسفند مقارن با روز نیکوکاری به مدت 100 روز به کار خود ادامه خواهد داد، و با دعوت از چهره های شناخته شده و مورد اعتماد مردم، بناست اقدامات بنیادی برای تحت پوشش قرار دادن این کودکان آرزومند انجام دهد.

به همین منظور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کیانوش گرامی نائب رییس انجمن بازیگران ایران، با حضور در محل ستاد اجرایی پروژه یاران خدا و استماع اهداف این طرح برای تامین آتیه کودکان آرزومند ، به این کمپین پیوست.

وی در خصوص اجرای بی نیاز سازی کودکان آرزومند در این کمپین، گفت: تاکنون شاهد انجام امور خیریه بیشماری بوده ایم که متاسفانه در اغلب آنها نیاز روزمره این کودکان مورد توجه قرار گرفته و برای تامین آتیه کودکان در سن ورود به عرصه جامعه تدبیری اندیشیده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه یاران خدا با هدف تأمین آتیه کودکان آرزومند کلید خورد

پروژه یاران خدا با هدف تأمین آتیه کودکان آرزومند کلید خورد